Vendela.ms

Alla inlägg under juli 2013

Av Vendela Larsson - 7 juli 2013 00:30

Jag fattar inte att jag fortfarande har kvar denna bloggen.

Vendela.ms är raderad från msp och jag har en helt ny gubbe och blogg.


Ja, jag saknar Vendela.ms och alla er som var vän med henne!

Iallafall, för er som inte vet vad min nya gubbe heter så heter hon "Kinzie".

Ni har missat mycket, hon är i level 5 bara och jag skulle gärna vilja ha hjälp till level 6.


Kolla gärna bloggen, jag uppdaterar varje dag: mspkinzie.bloggplatsen.se


Kram på er!^^


 

Tidigare månad - Senare månad

Välkommen till min blogg som kommer att handla om MSP och annat!
Favorit animering från det nya temat?
 Firework Frenzy
 Fireworks Kiss
 Crazy Confetti
 Party Popper
 2012 Super Sparkler
 Sparkler
 Glow Sticke Dancer

Arkiv

Glitter Graphics



Ovido - Quiz & Flashcards